El passat dissabte, va tenir lloc a la seu de la UGT de Catalunya l’assemblea General d’afiliats i afiliades de l’empresa SEAT Martorell. Durant la seva celebració es va fer una anàlisi de la situació actual del grup, posant en valor els esforços de la plantilla per tal i de millorar la producció i es va fer un repàs dels reptes i canvis que comportarà l’electrificació de la fàbrica de Martorell.
L’assemblea, també va escollir a la nova executiva de la secció sindical d’UGT a SEAT que va triar com a Secretari General a Matias Carnero, que ha revalidat el càrrec desprès de guanyar clarament les eleccions sindicals del passat mes d’abril.
Inici Últimes notícies Indústria automobilística Matias Carnero, reelegit Secretari General de la secció sindical D’UGT de SEAT